Nota aditionala

 

Termeni de utilizare a Ghiseului Electronic al Primariei Municipiului Buzau

Acesti termeni de utilizare a portalului contin reguli obligatorii, aplicabile oricarei persoane fizice / juridice care utilizeaza serviciile noastre pe Internet si intra in vigoare imediat dupa ce ati confirmat acceptarea termenilor prin depunerea si semnarea cererii de eliberare a datelor de autentificare in sistem. Orice persoana care va dori sa utilizeze serviciile noastre pe Internet nu va avea dreptul de a folosi aceste servicii fara sa-si dea acordul pentru acceptarea prezentului acord. Acceptarea acestui acord va obliga sa respectati termenii stabiliti de administratorul portalului Ghiseul Electronic, si anume Primaria Municipiului Buzau.

Administratorul portalului Ghiseul Electronic are dreptul de a amenda prezentele conditii si termeni de utilizare a portalului, afisand versiunea completa pe site si subliniind modificarile. Anuntarea modificarilor se va face cu indicarea tuturor modificarilor. Daca administratorul portalului Ghiseul Electronic nu afiseaza alte informatii in mod direct, termenii de utilizare prezentati la care s-au facut amendamente vor intra in vigoare la 2 zile dupa afisarea lor pe site. Acest acord a fost revizuit ultima data la 1 septembrie 2009.

In eventualitatea in care nu acceptati noile conditii si termeni de utilizare a portalului, aveti dreptul de a le refuza in mod unilateral, caz in care pierdeti automat dreptul de a utiliza serviciile noastre pe Internet.

In cazul in care totusi continuati sa utilizati serviciile site-ului nostru si dupa revizuire, acest lucru inseamna ca ati acceptat pe deplin termenii prezentului acord, inclusiv modificarile survenite. Daca aveti nelamuriri cu privire la continutul prezentelor conditii si termeni de utilizare a portalului, obligatiile prevazute de acestea sau orice alte intrebari referitoare serviciie oferite, puteti intreba la telefon 0238.723.371 sau la sediul Primariei Municipiului Buzau (str. Unirii nr. 163, cam. 6) .

Pentru a folosi serviciile oferite de portal, va obligati sa:

a)      furnizati date adevarate, exacte si complete despre dumneavoastra asa cum este cerut de formularul de inregistrare al portalului. In cel mult cinci zile lucratoare de la data inregistrarii cererii, solicitantul este introdus in lista de utilizatori ai Ghiseului Electronic si se genereaza datele de autentificare pentru acesta. Datele de autentificare se inmaneaza solicitantului in plic inchis, stampilat de catre institutia emitenta. Inmanarea plicului se face numai dupa verificarea identitatii solicitantului la sediul Primariei municipiului Buzau.

b)      mentineti si innoiti, atunci cand situatia o cere, datele de inregistrare pentru a fi adevarate, exacte si complete. Daca veti furniza informatii care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, administratorul are dreptul sa suspende sau sa desfiinteze contul dumneavoastra si sa refuze toate incercarile curente sau viitoare de folosire a portalului.

c)      luati masuri pentru a preveni pierderea, dezvaluirea sau utilizarea neautorizata a datelor de autentificare.

d)      solicitati schimbarea datelor de autentificare printr-o cerere scrisa adresata institutiei emitente in caz de expunere.